Skolēna personīgais zīmols - veiksmes atslēga konkurences apstākļos

Ieteicamais apmācību formāts divas mācību stundas (2 x 40 min). Mērķauditorija 7. - 12. klašu audzēkņi.

Pēc vidējās izglītības iegūšanas kāds no jauniešiem turpinās mācīties augstskolā, cits meklēs iespējas strādāt, savukārt, kāds cits - piedalīties interesantos projektos, piemēram, kā brīvprātīgais liela pasākuma norisē. Konkurence ir milzīga, un diemžēl nepietiek tikai ar izcilām vai labām atzīmēm, lai tiktu pamanīts un nodrošinātu veiksmīgu karjeru.

 "Iespēju tirgū" tiek meklēti absolventi, kas ir personības, kas atšķiras no citiem, kuri spēj pārliecināt par savām spējām, vērtībām un ne tikai zināšanām. Arī skolas laikā jaunieši piedalās konkursos, projektos, veido skolēnu uzņēmumus, kur tiek prasīta spēja sevi izcili pasniegt un pārliecinoši spēt pateikt, kas/kāds es esmu. Personīgā zīmola izveide ir kļuvusi par priekšnoteikumu veiksmīgai darbībai. Lekcijā apgūtās zināšanas skolēni varēs likt lietā nekavējoties, lai sekmīgāk virzītu savu izaugsmi, kā arī praktiski izmantotu mācību procesā.

Lekcija un radošā darbnīca iepazīstina jauniešus ar personīgā zīmola koncepciju, tā nepieciešamību un pilnveides metodēm. Tāpat lekcijas laikā skolēni apgūst ne tikai teorētisko personīgā zīmola veidošanas nosacījumus, tā komponentes, bet arī dažādus instrumentus digitālajā vidē:

  •  kā veidot vienotu vizuālo personīgo zīmolu;
  • kā labāk pasniegt un profesionāli parādīt sevi, izmantojot dažādus sociālos tīklus;
  • bezmaksas aplikācijas interneta vidē CV un pieteikumu vēstuļu sagatavošanai, bloga/mājaslapas izveidei;
  • Jaunieši iepazīsies ar būtisku mārketinga/sabiedrisko attiecību nozares elementu – zīmolvedību. Tā būs iespēja iegūt arī ieskatu mārketinga nozares ikdienā un izzināt, kādu lomu spēlē “zīmola vadītājs” uzņēmumos, darbojoties gan ar kompāniju, produktu, gan to vadītāju zīmoliem.

 Savukārt, darbnīcas ietvaros jaunieši:

  • praktizē personīgā zīmola definēšanu kādam no darba grupas biedriem vai izdomātai personai;
  • izveido “elevator speach” (īsa sevis prezentēšanas runa);
  • izvērtē vizuālos elementus konkrētas personas prezentēšanai.

Darbnīcas noslēgumā grupas prezentē kopējā darba rezultātu un notiek diskusija par to ar visiem dalībniekiem. Interaktivitātei un jauniešu aktīvākai iesaistei, lekcijas laikā tiek izmantotas modernas semināru/darbnīcu norises aplikācijas.

 Jaunieši apgūs:

  • sevis prezentēšanas prasmes;
  • darbu komandā;
  • informācijas analīzi un izvērtēšanu, tās apstrādi;
  • interneta vides rīku izmantošanu projektu veidošanai.

Ieteicamais darba formāts izbraukuma pasākumos skolā vienai grupa: 20 - 30 dalībnieki. Vienā dienā viens lektors var novadīt minimums 2 - maksimums 4 apmācības.

Izmaksas veido cena par vienu nodarbību (240 eiro par 2 x 40 min) + ceļa izdevumi no Siguldas līdz skolai 0,73 eiro par km vienā virzienā. Summa iekļauj visus nodokļus un nodevas.

Praktiskā informācija: - tehniski nepieciešams projektors, ekrāns, internets. Skolēniem nodarbības laikā, apmācību procesa nodrošināšanai, būs nepieciešams izmantot mobilos telefonus.

Veidots ar Mozello - labo mājas lapu ģeneratoru.

 .